Träna, träna och träna...

tja sitter nyduschad och har precis varit ute med bajsen och sprungit... gött som fan... ska tvätta här ikväll och göra sallad med ellan... snart e det mamma helg... bli nog att jag stannar i ljungby mellan fredagen och lördagen.... för morfar fyller på löradgen så kan tyvärr inte stanna hela helgen... =0) vi får väl se vad som händer och sker... jah livet går ju vidare trots att hjärtat värker ibland... men så e det har ju ofta en förmåga att gå livets hårda skola... men men lär mig ju aldrig så får skylla mig själv... hepp nu kommer ewe snart måste fram och kolla på något ta bort medel... jag år max med hela jävla tröjan i fredags... *ler* hoppas fan att det går bort för det var den nya tröjan... *suck* jag e hopplös...

KRAM
Frida

Kommentarer
Postat av: Jennie

Halloj Frida!!! Bra blogg du skaffat!!! Lycka Till med tröjjan Kram jennie

2009-06-03 @ 21:53:59
URL: http://theicewomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0